ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ: Ακύρωση κράτησης

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης, κρίσιμο είναι το χρονικό σημείο, στο οποίο αποφασίζετε να προβείτε στην ακύρωση. Συγκεκριμένα, αν ακυρώσετε την κράτηση:

  • τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, δεν έχετε οικονομική επιβάρυνση, και επιπρόσθετα, δικαιούστε την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής,

σε διάστημα συντομότερο από 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, θα πρέπει να καταβάλετε το μισό του συνολικού ποσού που θα καταβάλατε, αν δεν είχατε προβεί στην ακύρωση.

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ: Ματαίωση πτήσης

 Σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης, δικαιούστε κατ΄ επιλογή:

  • την επιστροφή του πλήρους αντιτίμου του εισιτηρίου σας, εντός 7 ημερών, για το μέρος του ταξιδιού που δεν πραγματοποιήθηκε και για το μέρος του ταξιδιού που ήδη πραγματοποιήθηκε, εφόσον η πτήση δεν εξυπηρετεί πλέον κανένα σκοπό σε σχέση με το αρχικό σας σχέδιο, καθώς επίσης και πτήση επιστροφής στο αρχικό σημείο αναχώρησης, το νωρίτερο δυνατό.
  • τη μεταφορά σας στον τελικό προορισμό, με την νωρίτερη δυνατή πτήση, με συγκρίσιμους όρους μεταφοράς,
  • τη μεταφορά σας στον τελικό προορισμό, άλλη ημέρα που σας εξυπηρετεί, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, με συγκρίσιμους όρους μεταφοράς.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν επιλέξετε μια από τις 3 παραπάνω δυνατότητες, χάνετε το δικαίωμά σας για τις υπόλοιπες.
αποζημίωση, η οποία κυμαίνεται από 250 € έως 600 €, και συγκεκριμένα:

  • 250 € για όλες τις πτήσεις έως και 1.500 χλμ.,
  • 400 € για όλες τις πτήσεις μεταξύ κρατών μελών της Ε.Ε. άνω των 1.500 χλμ., και όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1.500 και 3.500 χλμ.,
  • 600 € για όλες τις πτήσεις που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω δύο κατηγορίες.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Η αποζημίωση μπορεί να μειωθεί κατά 50%, εάν προσφέρεται μεταφορά στον προορισμό σας με άλλη πτήση και φτάσετε με καθυστέρηση:

  • 2 ωρών για όλες τις πτήσεις έως και 1.500 χλμ.,
  • 3 ωρών για όλες τις πτήσεις μεταξύ κρατών μελών της Ε.Ε. άνω των 1.500 χλμ. και όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1.500 και 3.500 χλμ.,
  • 4 ωρών για όλες τις πτήσεις που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω 2 κατηγορίες.

Για όσο χρόνο διαρκεί η αναμονή, δικαιούστε επιπρόσθετες παροχές από την εταιρεία, όπως:

  • δωρεάν γεύµατα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου αναµονής,
  • διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο, όταν είναι αναγκαία η παραµονή σας για µία ή περισσότερες νύκτες, ή για διάστημα μεγαλύτερο από αυτό που σχεδιάζατε,
  • μεταφορά μεταξύ αεροδρομίου και καταλύματος,
  • δυνατότητα πραγματοποίησης τηλεφωνημάτων ή αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Δε δικαιούστε αποζημίωση, αν έχετε πληροφορηθεί τη ματαίωση:

  • 2 εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης,
  • 1 έως 2 εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, και σας προσφέρεται μεταφορά µε εναλλακτική πτήση, με αναχώρηση το πολύ 2 ώρες νωρίτερα από την
  • προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και άφιξη το πολύ 4 ώρες µετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης,
    λιγότερο από 7 ηµέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, και σας προσφέρεται μεταφορά µε άλλη πτήση, με αναχώρηση το πολύ 1 ώρα νωρίτερα από την
  • προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και άφιξη το πολύ 2 ώρες µετά την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.

Επίσης δε δικαιούστε αποζημίωση εάν:

  • Η ματαίωση προκαλείται από έκτακτες περιστάσεις, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν

ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ: Ακύρωση εισιτηρίου

 Αν ακυρώσετε το εισιτήριό σας, τουλάχιστον 12 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του πλοίου, δικαιούστε επιστροφή μέρους ή και ολόκληρου του ναύλου, και συγκεκριμένα :

  • 12 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης – επιστροφή του 50% του ναύλου,
  • 7 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης – επιστροφή του 75% του ναύλου,
  • 14 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης – επιστροφή ολόκληρου του ναύλου.

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ :

  • Όταν υπάρχουν λόγοι ανωτέρας βίας, ιδίως υγείας, οι οποίοι αποδεικνύονται εγγράφως, δικαιούστε την επιστροφή ολόκληρου του ναύλου, ανεξάρτητα από το χρόνο ακύρωσης.

Έχετε δικαίωμα να αλλάξετε το εισιτήριό σας, για το ίδιο ή άλλο δρομολόγιο, εφόσον υπάρχουν θέσεις, χωρίς όμως να δικαιούστε επιστροφή τυχόν διαφοράς ναύλων, εφόσον ζητήσετε την αλλαγή, έως και 48 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Βασικά Δικαιώματα όταν Πραγματοποιούμε Αγορές ΟnLine

Κατά τη σύναψη ηλεκτρονικών συμβάσεων, ως καταναλωτές, έχουμε κάποια βασικά δικαιώματα, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία. Επομένως, όταν πραγματοποιούμε αγορές  on-line, δεν πρέπει να ξεχνάμε :

Το δικαίωμα για ενημέρωση: Θα πρέπει ο προμηθευτής, πριν την πραγματοποίηση της συναλλαγής, να μας ενημερώνει για :

  • Tα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος που επιθυμούμε να αγοράσουμε
  • Την τιμή του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α
  • Τους τρόπους πληρωμής
  • Οποιαδήποτε περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση
  • Προθεσμία παράδοσης

Το δικαίωμα έγκαιρης παράδοσης: Εάν κατά την πώληση, δεν συμφωνήσουμε συγκεκριμένη προθεσμία παράδοσης, ο προμηθευτής, θα πρέπει να μας αποστείλει το προϊόν, εντός 30 ημερολογιακών ημερών. Εάν δεν εκπληρώσει την υποχρέωση του σε αυτό το χρονικό διάστημα, θα πρέπει να δώσουμε μία εύλογη προθεσμία, για την παράδοση, ανάλογη των περιστάσεων. Εάν και πάλι ο προμηθευτής δεν είναι συνεπής, έχουμε δικαίωμα να καταγγείλουμε τη σύμβαση πώλησης

To δικαίωμα της υπαναχώρησης: Έχουμε το δικαίωμα να αλλάξουμε γνώμη εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Η προθεσμία ξεκινά από την παραλαβή του προϊόντος. Δε χρειάζεται να αναφέρουμε τους λόγους. Ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από τη μέρα που τον ενημερώσαμε για την υπαναχώρηση. Οφείλουμε να πληρώσουμε το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, αν έχουμε ενημερωθεί γι’ αυτό εκ των προτέρων. Ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για το δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την πραγματοποίηση της συναλλαγής.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Θα πρέπει στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος, ή κατά την   παραλαβή του προϊόντος, να λάβουμε το τυποποιημένο πανευρωπαϊκό έντυπο υπαναχώρησης, όπως ορίζεται σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία.

Μετά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης οι υποχρεώσεις προμηθευτή και καταναλωτή τερματίζονται.

Το δικαίωμα προστασίας σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος: Σε περίπτωση που το προϊόν έχει πραγματικό ελάττωμα, έχουμε δικαίωμα κατ’ επιλογήν :

  • Nα απαιτήσουμε διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος, αν είναι δυνατόν
  • Να ζητήσουμε μείωση του τιμήματος
  • Να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση

Σε κάθε περίπτωση όμως, θα πρέπει να αποφεύγουμε την καταχρηστική άσκηση των δικαιωμάτων μας αυτών, έναντι του προμηθευτή.

Το δικαίωμα προστασίας των προσωπικών μας δεδομένων: Προσέχουμε αν υπάρχει πολιτική προστασίας δεδομένων. Σε περίπτωση που ο ιστότοπος, μετά την αγορά, χρησιμοποιεί το e-mail μας για την αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων, θα πρέπει να μας ενημερώνει προηγουμένως. Θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα, να δηλώνουμε την άρνησή μας να λαμβάνουμε τέτοιου είδους προωθητικά μηνύματα. Εάν δεν επιθυμούμε την επεξεργασία των προσωπικών μας δεδομένων, για προώθηση διαφημιστικών μηνυμάτων, έχουμε τη δυνατότητα να εγγραφούμε σε σχετικό μητρώο που τηρεί η Αρχή Προστασίας Δεδομένων.

Το δικαίωμα υποβολής καταγγελίας :

Για οποιοδήποτε παράπονο προκύπτει στο πλαίσιο των συναλλαγών μας με τον προμηθευτή, μπορούμε να επικοινωνούμε με ενώσεις καταναλωτών, οι οποίες αναλαμβάνουν την υποστήριξη του καταναλωτή και την ενίσχυση των δικαιωμάτων του μέσω της παροχής συμβουλών ή της υποβολής καταγγελιών.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ: ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:

 

  1. Μην πραγματοποιείτε συναλλαγές χρησιμοποιώντας δημόσιους υπολογιστές (από ίντερνετ καφέ, καφετέριες, βιβλιοθήκες, κ.λπ.). Θέτετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο από προγράμματα παρακολούθη- σης των καταχωρήσεών σας (keyloggers) ή spywares, τα οποία μπορεί να εφαρμόζονται χωρίς καν να το γνωρίζει το προσωπικό του δημόσιου χώρου. Έτσι, μπορούν εύκολα να σας υποκλέψουν τα ευαίσθητα στοιχεία σας και να γίνουν συναλλαγές στο όνομά σας.
  2. Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες που απαιτούν τη συμπλήρωση των ευαίσθητων στοιχείων σας δεν είναι http αλλά https.
  3. Πάντα να κάνετε τις συναλλαγές σας πληκτρολογώντας τη διεύθυνσή του e- banking, εσείς. Μη χρησιμοποιείτε links από e-mail, γιατί μπορεί να πέσετε θύματα απάτης.
  4. Να πραγματοποιείτε τις πληρωμές-συναλλαγές σας μόνο σε ιστοσελίδες που έχουν το εικονίδιο ασφαλείας (φαίνεται μία κλειδαριά κάτω δεξιά στον browser μας).
  5. Όταν κάνετε συναλλαγές από τον υπολογιστή σας, να είστε σίγουροι ότι έχετε όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας πρόσφατα ενημερωμένα (firewall, antivirus, antispyware κ.λπ).
  6. Για λόγους ασφαλείας να αποθηκεύετε στον υπολογιστή σας ή να εκτυπώνετε και να τηρείτε αρχείο από τις αποδείξεις των διαδικτυακών σας συναλλαγών. Είναι πιθανό να σας φανούν χρήσιμες στο μέλλον.
  7. Στις εξειδικευμένες σελίδες για σύγκριση τιμών προϊόντων πολλές φορές συμπεριλαμβάνονται ιστοσελίδες ανύπαρκτων ή ανενεργών επιχειρήσεων. Ελέγξτε την πραγματική ύπαρξή τους με μία έρευνα στο διαδίκτυο.
  8. Πριν την πραγματοποίηση οποιασδήποτε διαδικτυακής συναλλαγής επιχειρήστε να έρθετε σε επαφή με το ηλεκτρονικό κατάστημα (τηλεφωνική κλήση, e-mail), προκειμένου να διαπιστώσετε ότι πρόκειται για υπαρκτή και ενεργή επιχείρηση.

Τέλος, να είστε βέβαιοι πως οι κωδικοί σας, οι αριθμοί των καρτών σας (χρεωστικών-πιστωτικών) και τα άλλα ευαίσθητα στοιχεία σας είναι καλά προστατευμένα σε σημείο και με τρόπο που δεν είναι προσβάσιμα σε οποιονδήποτε επιχειρήσει να σας εξαπατήσει.

Κατέβασε την App Εφαρμογή μας